7.6.07

Happy Birthday/Tak for denne gang



Det er præcist et år siden at denne blog så dagens lys. Min idé var at formidle information der var til gavn for alle, som har berøringsflade med social- og sundhedsuddannelserne over hele landet. Siden dengang er det blevet til 40 indlæg. Det fleste er skrevet af undertegnede, mens Mia Thorkenholdt også har bidraget. Desuden har Bodil Fink fra Åbenrå og Dorte Tissot Hansen fra Nykøbing F skrevet enkelte indlæg. Som grafen øverst på siden viser er bloggen rimeligt besøgt. Faktisk har den haft mere end 2300 besøgende siden starten. Dette skyldes b.la. den er blevet tager godt imod idéen rundt omkring i landet. Jeg ved at bibliotekerne på Århusskolen og Næstvedskolen linker til bloggen, Jeg kan se at der er adgang fra flere studienet rundt omkring i landet og der er et link placeret på Sosuc's nye (og flotte) website.

Jeg vil sikkert selv blogge videre fra mit nye job som ansvarlig for OLC på Lyngby Uddannelsescenter og jeg håber inderligt at denne blog lever videre uden mig, fordi jeg er ikke et sekund i tvivl om at idéen holder.

Til sidst vil jeg sige at jeg stadig afventer svar fra Blogundersøgelsen, der godt nok har offentliggjort det samlede resultat her, men jeg mangler stadig info omkring dem der har deltaget specifikt på denne blog.

0 Kommentarer:

Send en kommentar

<< Home