4.10.06

Litteraturliste

Her er løsningen for alle men der sidder og roder med udformning af litteraurlister:
Skrivopgave.dk har udviklet et problemer der hjælper med at lave den perfekte litteraturliste, det hedder litteraturlisteautomaten - her indtaster man hvilke medie der er tale om; Bog, artikel, internet, video e.l. - herefter udfylder man de forskellige oplysningen, dem med rød "kasse" skal udfyldes. når man indtastet alle materialerne kan man kopiere litteraturlisten over i sin opgave...her er et værktøj som virkelig kan bruges og spare eleverne for meget besvær. På den og anbefal den til de studerende og kollegaer som har besvær med at lave kildefortegelser Jeg læste om programmet på Bib-loggen .

I øvrigt er det værd at læse og videreformidle de "typiske spørgsmål" der står på forsiden af Skrivopgave.dk - eksempelvis:
Jeg har så travlt – kan min mor ikke bare hente noget til mig ?
Jeg tror en gennemgang af disse spørgsmål vil vække genkendelse hos mange.

1 Kommentarer:

Anonymous Anonym said...

god og informativ blog du skriver! kan bruge linket med litteraturlisteautomat, da jeg endnu ikke har set en korrekt opstillet litteraturliste. tak for det, og held og lykke med at få flere læsere. det kan være det hjælper, når fronter bliver lidt mere tilgængelig. mvh laura

21:02  

Send en kommentar

<< Home