29.9.06

Jobsøgning

Normalt er dette en faglig Blog - hvilket betyder at mit personlige præg begrænser sig til at formidle og beskrive relevante informationer. Jeg vil dog gøre en undtagelse og komme med en lille historie fra mit virkelige liv:

I forbindelse med ansøgning om et nyt job fik jeg i dag en mail med et afslag - det var i og for sig fair nok - men vedkommende havde skrevet Claus i stedet for Carsten. den fejl kan alle jo gøre. I forbindelse med at jeg ville have feedback på afslaget, pointerede jeg fejlen og fik følgende mail tilbage (sakset fra mailen):

Kære Claus

Altid dejligt at få noget feedback - ang. navn så se lige igen efter - jeg har skrevet dit navn.



Jeg synes det er humor og håber historien vil bringe et smil på jeres læber - I øvrigt har jeg fået en undskyldning. God weekend og husk lige at checke posten for navnefejl, inden I afsender den

0 Kommentarer:

Send en kommentar

<< Home