10.8.06

Elevinitiativ på nettet

Sosu-Assistenselev Klaus Alexander Seistrup har oprettet et fagligt forum og kommunikationsnetværk for social- og sundhedsassistenter i Danmark, ved navn Sosu-ass. På nuværende tidspunkt er der 22 deltagere.

Indtil videre indholder det dog kun meget lidt faglig information, men jeg synes det er en god ide at man kan udveksle information, oplevelser og erfaringer på tværs af hold og skoler. Så hermed har jeg givet opfordringen videre og håber at alle lærere og elever vil gøre det samme. Se forummet her

2 Kommentarer:

Anonymous Anonym said...

Hi sosublogger, måske er det bare mig,men jeg kan ikke lige finde ud af den nye assistent blog -hedder de alle sammen Klaus ?

11:43  
Anonymous Anonym said...

Annie, der er to Klaus'er på mit hold, og vi har begge skrevet i gruppen sosu-ass på Google Groups.

16:05  

Send en kommentar

<< Home